× Карта сайта
Sound
Звуковое сопровождение

На сайте присутствует звуковое сопровождение.

Чтобы прослушать текст необходимо выделите его мышкой

The version for the visually impaired For the visually impaired

01

iyun
Fargʻona vodiysida professional taʼlim muassasalari va xalqaro tadqiqotlarga tayyorgarlik oʻrganildi

31

may
Namanganda professional taʼlim muassasalari hamda xalqaro tadqiqotlarga tayyorgarlik ishlari oʻrganildi

30

may
Andijon viloyatida xalqaro tadqiqotlarga tayyorgarlik holati oʻrganildi

29

may
Masofaviy taʼlim sifati boʻyicha tinglovchilar oʻrtasida soʻrovnoma

29

may
Fan dasturlarini takomillashtirish boʻyicha amalga oshirilayotgan ishlar muhokama qilindi
  • Latest News
  • Announcement
  • Video
  • FAQ
  • Polls

01

iyun

Taʼlim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasi boshligʻi Ulugʻbek Tashkenbayev joriy yilning 29-30-may kunlari Andijon, Fargʻona va Namangan viloyatlaridagi professional taʼlim muassasalari OTMlardagi masofaviy taʼlim hamda taʼlim sifatini baholash boʻyicha, PISA va PIRLS xalqaro tadqiqotlarda qatnashuvchi maktablarning faoliyati bilan tanishdi.

31

may

30-may kuni Ulugʻbek Tashkenbayev Namangan viloyatiga tashrif buyurib, Namangan tumanidagi 23-sonli umumiy oʻrta taʼlim maktabi, 1-sonli kasb-hunar maktabi hamda Namangan Muhandislik-texnologiya instituti faoliyati bilan tanishdi.

30

may

Joriy yilning 29-may kuni Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Taʼlim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasi boshligʻi Ulugʻbek Tashkenbayev xalqaro tadqiqotlarga tayyorgarlik koʻrish boʻyicha amalga oshirilayotgan ishlar bilan tanishish maqsadida Andijon viloyatida boʻldi.

29

may

Hurmatli tinglovchilar! Malaka oshirish va qayta tayyorlash taʼlim muassasalari tomonidan yoʻlga qoʻyilgan masofaviy taʼlim sifati boʻyicha oʻz fikringizni bildiring.

29

may

Prezident Shavkat Mirziyoyevning Oliy Majlisga Murojaatnomasida maktab oʻquv dasturlarini ilgʻor xorijiy tajriba asosida takomillashtirish, oʻquv yuklamalari va fanlarni qayta koʻrib chiqish, ularni xalqaro standartlarga moslashtirish, darslik va adabiyotlar sifatini oshirish zarurligi hamda oliy taʼlim standartlari xorijiy tajriba asosida takomillashtirilishi, taʼlim yoʻnalishlari va oʻqitiladigan fanlar qayta koʻrib chiqilishi, mutaxassislikka aloqasi boʻlmagan fanlar sonini 2 barobarga qisqartirish vazifalari berilgan edi.